آپدیت روزانه یوزرنیم پسورد نود ۳۲, Eset Nod32

دانلود رایگان نرم افزارهای کاربردی و بازی و نرم افزار

آپدیت روزانه یوزرنیم پسورد نود ۳۲, Eset Nod32

دانلود رایگان نرم افزارهای کاربردی و بازی و نرم افزار

Ace Utilities 5.2.0.468 RC1

Ace Utilities 5.2.0.468 RC1


قدرتمند از شرکت Acelogix Software کلکسیونی از نرم افزارهای مفید و کاربردی است که به شما در بهبود قسمتهای مختلف ویندوز و افزایش کارایی آن کمک شایانی می کند . با هم به بررسی بخش های مختلف این نرم افزار می پردازیم :


Remove Junk Files : پاکسازی سیستم از فایلهای غیر ضروری و زاید که کمک بسیاری به خالی شدن فضای دیسک و کارایی ویندوز می کند . همچنین قادر است دلیل زاید بودن هر فایل را نیز به شما توضیح دهد .


Clean System Registry : نرم افزاری بسیار سریع و امن برای پاکسازی رجیستری ویندوز از کلید های زاید که سبب کاهش سرعت ویندوز می شوند. این بخش نیز دلایل خراب بود کلید ها و بخش های زاید را به شما توضیح می دهد .


Find Duplicate Files : درون هارد شما ممکن است فایلهای بسیاری وجود داشته باشند که خود شما نیز از وجودشنان مطلع نیستید و حجم بسیاری نیز اشغال نموده اند , برای مثال از یک کلیپ تصویری یا یک فایل صوتی چند نسخه ی یک شکل درون هارد وحود دارد , این بخش آنها را پیدا کرده به شما نشان می دهد و در صورت نیاز آن را پاکسازی می کند .


Auto-Start Manager : این بخش برای کنترل و مدیریت Start-Up ویندوز می باشد .


Erase your History : پاکسازی تمامی رد پاهای بجا مانده از فعالیت های اینترنتی و کامپیوتری شما در تخصص این بخش از نرم افزار می باشد .


Fix Invalid Shortcuts : این بخش به بررسی قسمتهای مختلف هارد شما برای پیدا کردن و تعمیر Shortcut های نا معتبر می پردازد .


Securely Delete Files : شما قادر خواهید بود فایلهای خود را به گونه نابود نمایید که دیگر به هیچ عنوان قابل باز گشت نباشد .


Uninstall Manager : به شما در مدیریت و پاکسازی نرم افزار های نصب شده کمک می کند .   


پیدا کردن  پوشه های خالی , آنالیز کردن هارد دیسک و زمان بدنی برای انجام فعالیت های مختلف از ویژگی های دیگر این محصول است .



 


ادامه مطلب...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد